حمله مجدد صهیونیست‌ها به جبالیا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله مجدد صهیونیست‌ها به جبالیا

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم اردوگاه فلسطینی «جبالیا» در نوار غزه را مورد هدف قرار دادند؛ گردان‌های «القسام» اعلام کرد که در این حملات، ۷ اسیر در بند نیروهای مقاومت کشته شدند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 01
کد خبر: ۲۱۱۴۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم اشغالگر امروز چهارشنبه، اول نوامبر در دومین جنایت علیه ساکنان جبالیا در نوار غزه، یک محله مسکونی را بمباران کرد؛ این حمله منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها غیر نظامی فلسطینی شد و برخی قربانیان، هنوز زیر آوار هستند.

 

خبرنگار شبکه «الجزیره» گفت: در بمباران یک منطقه مسکونی در الفالوجا در اردوگاه جبالیا، ده‌ها شهید و زخمی که بیشترشان کودک بودند، توسط رژیم صهیونیستی قربانی شدند؛ مجروحان این بمباران پس از حملات، به بیمارستان اندونزی منتقل شده‌اند.

 

سخنگوی گردان‌های «القسام»، شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز اعلام کرد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه جبالیا، ۷ اسیر در بند مقاومت، از جمله سه غیرنظامی دارای گذرنامه خارجی کشته شدند.

 

انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان طی هفته‌های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

نیروهای رژیم صهیونیستی، طی هفته‌های گذشته نیز چندین مرتبه این اردوگاه را بمباران کرده و ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته‌اند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی با شبکه «سی‌ان‌ان»، مرگ غیرنظامیانی را که در این حمله مورد اصابت حملات این رژیم قرار گرفته بودند، «موجه» دانسته و گفته بود: این تراژدی جنگ است. با این حال ما از قبل به آنها گفته بودیم که به سمت جنوب غزه حرکت کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار